måndag 31 oktober 2011

Tysklandsresa :)

Idag har vi varit i Tyskland och vänt, åkte hemifrån 03.00 och var hemma nu 18.30 körde nån stopp och hade bra flyt med båtarna väntade max 15 min på en båt. Precis när man kör av båten i Tyskland svänger man bara höger direkt och då kommer man till Portcenter Border shop, fyra våningar med massa sprit, vin, öl och godis.Nu har vi fyllt på ett lager till bröllopet med champagne, öl, vin och lite till baren som kommer finnas under kvällen. Henke och Crima lika kära som vanligt :) (vill aldrig vara normala när man är framme med kameran)Jösses vilken dag, trött, ont i huvudet, ont i bena efter den långa resan på ca 100 mil men vi har iaf haft roligt :) Skönt nu är det fixat!!!
Hoppas bara Crima kan hålla sig borta från förrådet :)

Har precis lärt mig spela wordfeud, shit vad roligt det är! Jag och Crima har tränat hela dagen i bilen mot varandra och jag har varit snäppet bättre, haha...

Jag heter iaf tittebacken:) om nån vill spela!!

Snart dax för pengarna på bordet, 2 alvedon och sen läggdax, tur att jag har sovmorgon i morgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar