fredag 21 oktober 2011

Nytt sy projekt =)

Tyckte det var så roligt att sy så nu har jag börjat på något nytt. Det är pilligare än julgransmattan så detta kommer nog ta ett tag men ni får se resultatet av vad det blir när den är klar. Nu är mina rastlösa kvällar räddade iaf =) Idag hälsade min lilla syster dotter Sofie på för lite bus och förmiddagsfika =)Och imorgon ska hon sova över hos mig då blir det massa mys =) Hon är för go!!Men ikväll blir det mys med mamma, riktig tjejkväll ska vi ha. Det är så kul för mamma har blivit mycket piggare och gladare, kan bero på att hon börjat träna på sjukhuset igen. Det går riktigt bra, gör framsteg som stått helt själv med rullator men ej av våran hjälp. Hennes långsiktiga mål är att kunna gå med rullator igen, och det är kul att se att hon kämpar och inte ger upp. Det ska hon ha en STOR stjärna för!!!

Ha en trevlig kväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att Cina blivit bättre, Hoppas ni haft en riktigt mysig kväll. Jag ser att du redan är i gång med bonaden.
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Japp jag är i full gång =)

    SvaraRadera