onsdag 2 november 2011

Ny soffa?

Å vad trött jag är på våran soffa =( Köpte den(och en likadan till) när jag flyttade till lägenhet i Falköping för några år sedan. Den är hur go som helst att sitta i även sova i, ja det har hänt.. men den är för stor med för få sittplatser och sen måste man rätta till dynerna så fort man suttit i den. Jag och Crima vill köpa en ny byggbar som täcker hela tv-rummet, då är frågan.. Kan man önska sig det i bröllopspresent?!
Bidrag till en soffa, vi har sett en fin soffa på MIO så japp vi önskar oss presentkort från MIO bland annat =) Det är svårt vad man kan önska sig, syrran fick ihop till en hel servis men jag känner att sånt har vi redan så mycket av i alla former. Bidrag till resa är alltid roligt också fast Crima är inte lika mycket för att resa som jag, lite synd :( Men jag ska nog allt få med han på smekmånad iaf =) även om det bara blir en avkopplings helg i Sverige (men jag jobbar för varmare breddgrader).Idag har vi varit och provat ut kläder till brudgum, marskalk och min tärna, så nu är det fixat/bokat. Dom kommer bli jätte fina =)

Sitter här och väntar på att få åka till Landvetter och hämta min faster med familj som har varit på Gran Canaria en vecka, lite avundsjuk är jag allt, bruna och fina =)

Är väl inte hemma förrän vid 3-4 tiden, tur man jobbar kväll imorgon så man får sovmorgon.

Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Shit när jag kom hem i morses vid 03.20 så tittar jag på schemat och inser att jag ska jobba dag.. Det var bara att lägga sig 3,5 timme för att sedan upp och jobba. Dessutom sa jag till Henke att jag kan köra hem för ja har ändå sovmorgon, haha snacka om att jag har noll koll =)

    SvaraRadera
  2. Klart ni kan önska er en soffa. Be dem sätta in valfri summa på ett bröllopskonto :-)

    SvaraRadera