söndag 2 oktober 2011

Håruppsättningar!!

Igår satte jag upp brudfrisyr på Karin, ja la upp bild igår morses efter jag gjort det men kom på att det kanske skulle vara hemligt tills hon visades upp i kyrkan så jag raderade det. Men här kommer en bild på hur det blev =)
Det blev något liknande som jag gjorde på Rebecka i juni fast Karin har hade en fläta uppe på istället för ett diadem. Jag tror hon blev nöjd iaf =)Satte även upp en frisyr på tärnan Petra, en lite enklare och hennes var lätt att sätta upp när det var lockigt för det var lätt att forma, Karins var lite svårare för hennes var ganska mjukt och glatt men det gick bra.Man får ju verkligen säga att dom hade tur med vädret igår.
Jag har jobbat hos mamma i helgen och igår låg vi ute i solen från 14.00 - 18.00 och bara gottade oss, kändes nästan som vår.

Crima och jag provsmakade maten som vi tänkt till vårt bröllop igår och den var jätte god så nu är det bestämt vad det blir, skönt!!

Det är redan oktober och bara 112 dagar (16 veckor) kvar, säger jag det till syrran blir hon förbannad och säger -sluta stressa mig!!! Det är nämligen hon som håller i festen =) Kommer bli kanon jag längtar!!

Ikväll blir det lugnt och lite mys i soffan!

Ha en trevlig kväll!
Kram

5 kommentarer:

  1. Stort tack till dig Linda! Det blev så fint!! :) Kram

    SvaraRadera
  2. du är jätteduktig att sätta upp frisyrer! De är så fina :)

    SvaraRadera
  3. Ååh vad fina de blev Linda. Du är ett proffs!!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket alla men proffs var väl att ta i ;) Jag gör så gott jag kan för att jag tycker det är så roligt!

    SvaraRadera
  5. Du fick oerhört mycket beröm för Karins frisyr under festen! Min var också kanon. Tack!

    SvaraRadera