torsdag 16 juni 2011

Vår lilla solstråle =)

Igår var Sofie hos mamma på dagen medans jag jobbade hos henne, oj vad vi busade =) Världens godaste och har väldigt lätt för skratt! Längtar tills hon kan säga moster Linda =) Men det kommer nog snart för jag övar varje dag men när hon ser Selma mammas och pappas hund så säger hon voff.. så gulligt =)Idag ser det ut att bli lite bättre väder ute, jag och mamma kanske kan sitta ute och sola lite idag vore ju skönt. Och ta en sväng bort till Malin och Sofie och hälsa på.

Annars är det lugnt på fronten, men det är inte länge kvar tills hela familjen Silvander/Ek åker till Mallorca ska bli så kul!!!! Längtar!!!

Ha en bra dag i solskenet!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som om hon har en Dövestickad tröja på sig, det värmer både henne och mig. ge henne en kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är det, hon är så fin i den alla frågar vem som gjort den =) ska jag göra!!

    SvaraRadera