onsdag 8 juni 2011

Min lediga dag!!

Har börjat min lediga dag med ett surdegsbak nu på morgonen =) Mmmm vad gott!!Igår kväll var vi hos syrran och käkade tacos, mycket gott var längesedan jag åt det och sen såg vi på fotbollen. En rolig och bra match med många mål =)

Denna veckan kanske det dyker upp lite bilder på mina projekt, förhoppningsvis!!

På söndag ska jag fixa 2 balfrisyrer börjar bli lite nervös men det ska nog gå bra =) Tycker det är väldigt roligt iaf, kan nog också bli nån bild på det.

I eftermiddag ska vi ut till Döve och gratta min Svärmor och svägerska för de fyller ju år idag.

Annars en lugn dag, kanske en promenad senare.

Ha det gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Wow! Fina!! mmmmm Testat knäckebröd än?! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, nä det har inte blivit av än men måste göra det snart =) Kram

    SvaraRadera