söndag 5 juni 2011

Sommar!!

Vad är en sommar utan massa grill =) Finns inget godare!!! Jag och Crima har haft mys på verandan i kvälls solen, ätit gott och bara njutit av varandras sällskap =)Egna jordgubbar är aldrig fel heller ;) Vi fick denna plantan av Crimas mamma och mormor när de var på besök senast. Hoppas det blir många fina gubbar i sommar, finns några redan nu.. Bäst jag skyndar mig innan Crima tar dom.....Shit Big Brother final om en timme, spännande!!!! Ska slänga mig i duschen och sen dra bort till Björkbacken för att se finalen tillsammans.

Trevlig kväll!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Tjingeling! Om du vill ha fler jordgubbsplantor till din "riktiga" trädgård så säg bara till. Mina plantor skjuter hur mycket skott som helst och de växer upp till fina plantor väldigt snabbt. Jag har bara kuddarna kvar nu. Det är mycket på agendan är det värsta men jag försöka trycka in det´så snart jag kan :) Kram

    SvaraRadera
  2. Hej =) Det vill jag väldigt gärna ha sen i min trädgård, alltid gott med jordgubbar!! Känn ingen stress, är bara så nyfiken på hur det kommer se ut =) Kommer bli toppen!! Kram

    PS: Grillkväll snart eller?!

    SvaraRadera