torsdag 10 februari 2011

Snälla...

JAG VILL INTE HA MER SNÖ!!!! Usch kan det inte bara bli vår nu, har ingen motivation alls till att gå ut i detta snökaos. Men ska fläsket bort måste man ut och idag trotsade vi snön och gick en promenad iaf. Ni ser hur kul jag tyckte att det var...Igår STOR städade vi huset, man känner sig så nöjd när det är gjort =) Måste bara säga att jag trivs så bra i vårat hus, skönt med eget och man gör som man vill när man vill. Alldeles underbart är det!!!! Är nöjd med att köket är så stort, mycket bänkyta och många fönster.
Är nöjd med hallen som är luftig men ändå inte för stor för att få lite mysigt.Och tvättstugan gör att man tycker det tråkiga blir roligt =)Nu håller Crima på att sätta upp taklampor över vårat matsalsbord i finrummet, synd bara att vi inte hade några lampor hemma. Kommer blid på det sen.

Den 1 mars börjar jag på mitt nya jobb!!! Ska jobba heltid hos min mamma som blivit sämre och behöver mer hjälp. Sitter nu i rullstol men det finns inget som hindrar till att göra roliga saker och få lite livsglädje för det =) Det är där jag kommer in i bilden, hjälpa till så att hon kan göra allt hon tycker är roligt och kunna leva ett normalt liv.
Ens mamma är bland det käraste man har och jag gör ALLT för min, för att hon ska ha det bra!

Å vad jag är slö, ska nog krypa ner i sängen snart=)

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar