måndag 21 februari 2011

Inget dåligt väder...

Bara dåliga kläder.. Idag blev det en kvällspromenad i kylan, fan vad kallt det är nu vart är vårvädret??!! Idag var det vägning, var lite orolig för förra veckan åt jag lite av varje. Men kilona fortsätter att rasa, tjoohoo!!! Jag ska nå min önskevikt även om det är många kilon kvar, jag ger mig ALDRIG denna gången!!! Vi fortsätter att kämpa, Beach 2011 here we come!!!!Ikväll fick det bli en god hemma gjord tunn pizza med köttfärssås på, mums!!! (Man kan nästa äta vad som helst, bara man tar lagom och motionerar)Min lilla favorit, Min blivande gud dotter =) Hon är bara för söt nu när hon har börjat skratta så mycket mys mys!! Har man inga egna barn än så får man gosa med syrrans =)Om en vecka börjar jag hos mamma, då blir det iaf nära till jobbet. Ska bli skönt att även få jobba heltid igen.

Ha det gott!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hon är ju bara för söter :)

    SvaraRadera
  2. Jösses vad hon är lik Henke!! :) Mer och mer för varje gång jag ser henne.

    SvaraRadera