söndag 20 februari 2011

GRATTIS!!!

Pappa som fyller år idag!! Ska på lite kalas dit i eftermiddag men först ska jag och syrran gå Vårkumlarundan i det fina vädret =)

Igår hade grabbarna cigarrfest som dom kallar det. Det firas att ett barn blivit till och denna gången var det Henkes tur att hålla i festligheterna. Dom började redan på dagen med lite aktiviteter i Kinnarps hallen jag och syrran var nere med lite baguetter och fika, därifrån kommer detta kortet.Sedan var det mat, bad i tunna och bastu under kvällen. Crima var väl hemma runt 02.30 och vaknade upp i morses likblek och bakfull var bara förnamnet, men det är självförvållat!!! Här kommer han nog ligga stora delar av dagen skulle jag tro =)I går var jag och Malin hos mamma, vi såg på Melodifestivalen Erik Saade var ju den enda som var bra tyckte jag. Sen såg vi på QX Gaygala och det var riktigt bra och roligt faktiskt =) Malin och Sofie sov över hos oss på Tittebacken inatt för risk av massa cigarr lukt hemma, det var mysigt att ha dom här mycket trevligt!!!

Shit vad helgen går fort varit ledig i 4 dagar men i morgon blir det jobb igen tillbaka till verkligheten!!! Och imorgon är det vägning igen.....

Ha en trevlig söndag!!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Stacckars mammas lille gosse, har huvudbanket släppt än? Jag vet hur det är att ha så jävla roligt. Kram på er båda

    SvaraRadera
  2. De baguetterna gick inte av för hackor! Mycket goda.

    SvaraRadera