måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!!

Sänder en tanke till min underbara Christoffer som sitter på sitt jobb och sliter! Han är det bästa som hänt mig och vi har så himla roligt tillsammans! Älskar dig!! Jag fick lite lotter i morses så vem vet jag kanske är miljonär =)Nu har vi fått upp duschblandaren på stora toaletten, provduschade igår med tak duschen helt underbart känns som att stå i regn.Fick även upp några hyllor över badkaret, ska upp 2 till på andra sidan också. Ska köpa lite ljuskoppar så det blir riktigt mysigt när vi badar =)Igår var en riktig stressig dag, han iaf lägga ihop 3 stora smörgåstårtor som ska garneras idag. Tur man har stor kyl så dom får plats!Idag var det vägning och jag blir lättare och lättare för varje vecka som går, denna veckan gick jag ner mer än förra veckan. Men man blir ju så trött på snön, det är halt och bara jobbigt att behöva palta på sig massa kläder ner man ska ut och gå. Håller tummarna för att snön snart ska försvinna!!

Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Du kunde kommit hit så hade vi kunnat ge dig maginfluensa, det är värsta bantningskuren :) Jag gick ner 1 kilo på 3 dagar. Inte att rekommendera kanske... Kraaam

    SvaraRadera