lördag 12 februari 2011

På plats!!

Nu är mina lampor över matsals bordet på plats (äntligen) efter 4 månader =) Bra blev det och nu kan man se lite bättre.Jag och Crima började dagen med en riktig brak frukost =) Det är så gott med frukost bästa målet på hela dagen!!Idag blir det en sväng hos mamma sen ska jag åka med mina jobbkompisar till Skövde och bada och sen mysa till melodifestivalen ikväll med god och nyttig mat ;)

Igår shoppade jag loss, hittade ett par så sköna fluffiga byxor så jag var bara tvungen att köpa både militär gröna och svarta. Blev även ett linne och en t-shirt =)

Är sugen på att åka till Ullared igen men det får nog vänta några månader, kanske kan ta med mamma sen så hon får komma ut lite.

Har smörgåstårt beställning också som jag måste hinna med, får nog börja förbereda lite =)

Ha en bra dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar