fredag 10 december 2010

LEDIG!!!!

Nu har jag 10 härliga lediga dagar framför mig, ska bli så skönt!! Ska försöka återhämta mig från tröttheten och ta tag i saker som jag lagt på hög. Har bokat in en helkropps massage på Kallbadhuset i Ulricehamn på torsdag nästa vecka ska bli så underbart =)

Imorgon blir det julshopping i Jönköping med Malin, Henke och Sofie. Har köpt en del men har massor av klappar kvar att köpa. Den svåraste att köpa till är Crima, han är petig och köper allt innan jul som jag tänkt köpa så typiskt... men jag ska nog försöka komma på något bra =)

Idag har jag gosat med en liten ängel i en jätte söt Mimmi Pigg klänning och svarta leggings =) Hur söt som helst!!Sitter just nu och väntar på avgörandet i IDOL.... Har inte följt det något under hösten men hoppas ändå att Minnah vinner.

Ha det gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Vad söt hon är lilla Sofie! Hälsa så mycket till föräldrarna från mig! :)

    SvaraRadera