söndag 19 december 2010

Helgen som gått..

Nu har jag fått upp lite julgardiner i köket och tvrummet, blev genast mycket mysigare =)I fredags var vi hos mamma och gjorde massa köttbullar, mamma rullade och jag stekte. Vi lyssnad på julmusik och hade riktig tomteverkstad =)Sen bakade vi kavring, den blev jättebra och mycket god med smör och ost på.Givetvis han jag gosa med min lilla favorit också =)I går var vi på det årliga julbordet hos familjen Larsson, det var mysigt, trevligt och jätte god mat åt för mycket som vanligt.

Idag blir det lugnt, ska se på handbollsfinalen i eftermiddag, vore så himla kul om dom vann!!! Dom har varit duktiga och väldigt roligt att kolla på.

Imorgon min sista lediga dag, kanske blir en tripp till Jönköping vi får se =)

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Så söt Sofie är :)
    Har redan glömt hur små de är!

    SvaraRadera
  2. Ja hon är hur go som helst =) och mycket liten!

    SvaraRadera