torsdag 16 december 2010

Julklappar!!

Både i går och idag har jag varit och julhandlat, igår i Borås och idag i Skövde. Har slagit in massa klappar ikväll så nu är jag helt slut.. Det är kul men jobbigt att slå in, det visade sig att jag har köpt 35 st julklappar Crima har väl köpt 5 av dom och jag har ändå några kvar att köpa =) Tycker nästan att det är roligare att ge bort än att få.
Bilden har tyvärr lagt sig ner =(Idag var det tänkt att jag skulle unnat mig en hel kropps massage men dom ringde i går kväll och sa att massören var sjuk, så typiskt jag som hade sett fram emot att bli knådad lite =)

Visste inte hur jag skulle göra med julgardiner i år med tanke på att vi precis har fått upp de andra gardinerna och dom har ju inte hängt så länge. Men jag som älskar julen och vill ha julstämning har köpt på mig 2 st iaf. Får se om jag får upp det imorgon kanske i köket och tvrummet. Shit det är bara en 1 vecka kvar till jul!!!! Dags att koka julskinkan snart och pynta julgranen!!

Imorgon ska killarna ha sitt årliga julbad och mat efter, jag, syrran och Sofie ska till Rosenhill och ha tjejkväll med mamma. Ska försöka mig på att baka kavring, mamma bakar alltid det till jul och det är så gott med ost på. Vi ska göra köttbullar och även lite julgodis.

Bara 4 dagar kvar av min lång ledighet, med det har varit så skönt!!

Ha det gott!!
Kram

3 kommentarer:

  1. Ha det så mysigt på tjejkvällen. Jag ska ha mys med Noel i kväll :)
    Vi tackar JA till den fina inbjudan vi fick !!! Superskoj ;P

    SvaraRadera
  2. Vad kul att ni kommer =) Kram

    SvaraRadera
  3. Du får väl be Crima ge dig lite massage ;)

    SvaraRadera