onsdag 3 december 2014

Mys dag med Max :)

Igår var jag ledig väldigt skönt! Hade väl inte planerat så mycket men när Crima sms:ar och säger att han behöver jobba över och är antagligen inte hemma förrän 21.00 så kände jag att något måste vi ju hitta på jag och Max. Så efter han sovit sin lilla förmiddagslur packade jag badkläder och så åkte vi till Arena Skövde och upplevelsebadet :)
För en som inte gillar att åka bil långt är det perfekt med iPaden och lite film då blir det inte långtråkigt :)
Max älskar badet i Skövde, bra barnpool och mycket att välja på. Det var riktigt mysigt igår det var bara jag, Max och 2 par till i hela upplevelsebadet. Det var lugnt och fridfullt och mysbelysning i hela badet. Max plaskade runt och lekte som bara den, perfekt tid en vardag mellan 15.00-17.00 :)
Efter badet åkte vi till Elins esplanad för lite julshopping, blev väl inte så mycket handlat men Max fick en ny skjorta som han kan ha i jultider. Sen var vi trötta och möra båda 2 så det fick bli lite kvällsmat på mc donalds innan vi begav oss hemåt.
Hemma igen vid 19.00 mys i soffan och sen somnade Max som en stock och jag med vid 20.30 riktigt skönt efter en toppen dag med min son!

I helgen blir det lite festligheter, på fredag julbord/fest med jobbet hemma hos mamma. Alla som jobbar med respektive ska bli riktigt kul. Och på lördag blir det julgodisbak med våran damklubb hemma hos mig :)Mys mys mys!!!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar