söndag 30 november 2014

Biltårta!

I fredags fyllde våran kompis Christian år, vi var ett gäng som bowlade och sen käkade vi pizza efter. Jag hade erbjudit mig att baka en tårta som vi senare åt hemma hos Christian. Han visste inte vad det skulle bli för tårta och jag gillar ju att göra figurtårtor och att överraska :) Så jag försökte mig på att göra hans bil eftersom han är lite biltokig :) Såhär ser hans bil ut. (vi hade ju en likadan förut)
 Och såhär blev tårta :)
Jag hade även gjort en vanlig prinsesstårta ifall det inte skulle gå att genomföra den men jag blev riktigt nöjd faktiskt och det blev Christian med så det var ju kul :)
Å vad mysigt det blev nu när allt adventspynt har kommit upp, det lyser upp mörkret lite iaf. Nu är det bara snön som saknas!!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar