tisdag 21 maj 2013

Våra pojkar :)

Jag vet dålig uppdatering några dagar.. Men jag har hoppat in och jobbat lite nätter hos mamma då hon nu har assistans dygnet runt. Jag är ju van att vara vaken på nätterna så det har gått jättebra och Max har sovit så gott och bra så jag också har kunnat sova på morgonen sen :) Han har blivit så lugn och go, förut fick man gå runt och vagga han ett tag innan han somnade men nu somnar han oftast vid bröstet och sen är det bara att lägga ner han.
Idag var vi borta hos syrran och hälsade på och försökte då ta lite kort på våra pojkar tillsammans men det är svårt att få de att skratta samtidigt, vi får jobba på det :)
Nu är det inte mycket som skiljer dom, Max är lite fylligare bara :)
Morfar var på besök och han hade händerna fulla kan man säga, Max började skratta så fort Malin tog Filip och han fick morfar för sig själv. Farligt med konkurrens...haha blir spännande om något år..
Min lilla gullunge!!
Min systerson Filip :) Han har börjat prata och le jättemycket så söt och go han är!
Hej Hej!!
Sen blev det lite morfarmys och imorgon blir det farmormys!!! Han blir så glad när nån hälsar på :)
Och sen somnade han på mig som en stock och nu ligger han gott bredvid mig i babysittern.
På lördag ska jag och Crima på bröllop, hoppas det blir bra väder och att Max sköter sig hos morfar. Han har nämligen vägrat flaska de senaste men jag har pumpat ur så pappa får göra ett försök. Bröllopsfesten är i Falköping så jag är ju inte långt borta om han längtar för mycket efter mamma :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar