lördag 12 maj 2012

Lördagskväll!

Jag roar mig en lördagskväll som denna med att vika massa tvätt. Jag var ju på Sägernashus igår och dansade loss till Arvingarna det var jätte roligt, så man kan ju inte ha kul jämt :) Crima är i Jönköping ikväll och roar sig och jag har jobbat till 19.00 så då var det ganska skönt med hemma kväll för min del.

Jag och Crima kör ofta den grejen att använd det som finns rent i garderoben och tvätta när det inte finns något mer, vilket leder till stora tvättberg. När jag ber Crima vika tvätt hör jag ofta - jag gör det sen, då vet jag att det aldrig kommer ske. Är det någon som känner igen sig?!Jag ljuger inte och jag säger att han har vikt tvätt kanske 3 gånger sen vi flyttade in i huset.
Men vilken tur att jag är så nöjd med våran tvättstuga att jag älskar att tvätta och vika, eller rättare sagt TUR för Crima :)
Jag ser det faktiskt som avkoppling, man viker och viker utan att tänka på massa måsten. Tankarna svävar fritt, och sen är det skönt med ren tvätt och fint i tvättstugan igen :)

Shit här sitter jag och babblar om tvätt en lördagskväll hahaha suck!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Kjell har aldrig vikt tvätt eller strukit. Jag tror inte han vet hur man ställer in strykjärnet.

    SvaraRadera
  2. Haha det bästa vore att låta dom tvätta sin egen tvätt. Men man är ju för snäll helt enkelt :)

    SvaraRadera