tisdag 29 maj 2012

Cykeltur!

Snart kan mamma också följa med ut och cykla :) hahaha vad kul det kommer se ut men roligt för mamma!! Vem säger att bara för man är handikappad kan man inte göra roliga saker! Vi gör allt för dig mamma du är bäst!!

 

Pappa har provkört mig idag och man känner sig som en kung där fram och fasen vad roligt det var :)

Hahaha jag gjorde en tabbe igår, la våran hemtelefon (den enda vi har) på biltaket när jag var i garaget och planterade om mina tomatplantor. Och självklart körde iväg utan att ta bort den och den låg givetvis inte kvar när jag kom fram, typiskt mig.... Men idag är den återfunnen!!!! Den låg i slutet av grusvägen och en vänlig själ hade lämnat den till några grannar som hittade vårat hemnummer på den. Ibland har man tur i oturen iaf :)

Snart dags för Big Brother, bara några få dagar kvar final på söndag. Det har inte varit lika bra i år som det var i fjol men nu har man ju följt det så då är det lika bra att se klart och se vem som vinner :)

Ha de gott!
Kram


2 kommentarer:

  1. Har ni byggt cykeln själva? Det var uppfinningsrikt! :)

    SvaraRadera
  2. Nej det har vi inte, min svärfar Kjell fick den då ingen använde den. Det är ju ett flak i fram sen ska han göra skenor som man kan köra upp rullstolen på och låsa fast :)

    SvaraRadera