onsdag 18 april 2012

Vart är vårvärmen?!

Jag vill ha värme!! Sommar och sol då man kan vara ute lite mer och allting känns mycket lättare. Tog en promenad igår var hyfsat väder när jag började gå med halvvägs så blev det mer eller mindre snöstorm. Det blåste och var väldigt kallt :( I helgen plockade jag och Crima fram trädgårdsmöblerna och satt ute och åt middag det var underbart, mer sådana dagar vill vi ha!!Usch har mått psykiskt dåligt ett tag nu och det är SÅ jobbigt!! Inte hela tiden men gråter nästan en gång om dagen, vet inte varför och det varar bara typ 10-15 min sen mår jag bättre igen. Jag är ju ganska energisk, glad och positiv och gillar att ha mycket att göra i vanliga fall, men just nu känner jag inte igen mig själv tycker inte det är mycket som är roligt. Hur ska jag hitta tillbaka?! Jag ska försöka tänka positivt men vad ska man göra när kroppen vill något annat.

Jag tror på en vändning men just nu känns den väldigt långt borta....

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar