söndag 8 april 2012

Påsktårta och Plump!

Påskafton tillbringade vi här hemma hos oss igår kväll. Jag hade gjort påsktårta och såhär blev den. Det är väldigt roligt och pilligt synd bara att jag inte har så bra fantasi. Jag fyller ju år om 2,5 vecka får se vad jag hittar på då. God blev den iaf!Det var riktigt mysigt igår, vi spelade plump turnering och delade upp oss på 2 bord där 1:an, 2:an och bästa 3:an gick till final bord och resten till loser bordet :) Här ser ni loser bordet:) Som består av Crima, Albin, Johan, David och Albin.Jag, Petra, Simone, Henke och Mats hamnade på finalbordet och gissa vem som vann??? Jag så klart och Crima kom sist som väntat.. hahaha...

Tiden bara sprang iväg, mycket trevligt med trevliga gäster!
Det får vi göra om snart.

Idag har jag och Crima varit på Elmia en sväng, inte riktigt mitt intresse men ibland måste man offra sig för kärleken, och hoppas på att man får något tillbaka.

Annars blir det slappa framför tv:n som gäller resten av dagen.

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar