onsdag 4 april 2012

Våran nya pärla :)

Idag blev det en liten tripp till Uppsala ca 35 mil och tittade på en bil som vi hittat och som sedan fick följa med oss hem :)
En vit Volvo V50 D5 R-design, jag älskar Volvo för dom är sköna att köra och fina att titta på. Har alltid velat ha en V50 men Crima tyckt att den kanske är för liten men efter testat med barnvagn som visar sig gå in på båda hållen är vi nöjda med inte för stor bil. Den ser ju lite sportigare ut när den är lite rundad ;)Jag bara älskar den och ÄNTLIGEN kan man slippa höra tjatet om bilar varje dag (kanske om jag har tur)Är även en perfekt bilbingo bil till sommaren då man ej behöver vrida om nyckeln för att tuta :) Det går ett lyckorus genom kroppen, hur ska jag kunna sova nu tro.... :)

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Grattis till nya bilen, ser framåt när bilbingon börjar. Då duger väl inte min V70, haha.

    SvaraRadera