onsdag 28 december 2011

Snart är det dax =)

24 dagar kvar, sen smäller det!!! Nervositeten börjar krypa på mig sakta men säkert.. Har varit och sytt i brudklänningen hos min vän Hanna, så nu sitter den som ett smeck!! Förberedelserna är i full gång, det är mycket som ska fixas och donas med inför ett bröllop. Det enklaste är att säga JA!! Det ska bli så roligt att ha alla släkt, familj och vänner på samma plats samtidigt.
Här ska festen hålla hus, i Blidsbergs bygdegård. Stor och bra lokal som kommer bli fin efter lite utsmyckning.Här ska det få plats ett 100-tal gäster under kvällen. Ska bli kul att se förvandlingen när det är dukat och klart. Enligt min syster får jag inte vara med och duka för att det ska bli en överraskning på bröllopet så jag är extra spänd och förväntansfull =)Massa bilder kommer efter bröllopet på både dukning och klänning och mycket mer...

Nu får jag återgå till servettvikning och tillverkning av placeringskort!

Ha de gott!
Kram

1 kommentar: