söndag 4 december 2011

MÖHIPPA!!!

Herregud vilken dag/kväll/natt jag hade igår!!!! Det började med att jag blev kidnappad och de skrämde livet ur mig.. j*vlar vad rädd jag blev!!! Sen var det dags för en rad olika uppdrag och olika utstyrslar som inte var att leka med, herregud!!! Då kan man nog säga att mina uppdrag/utstyrslar var värre än vad Crima fick göra på sin svensexa. Men men har man gett sig in i leken så får man leken tåla, så det vara bara att försöka bjuda på sig själv så mycket man bara kunde. Tyckte faktiskt jag klarade min uppdrag ganska bra ;) Och om man säger såhär strupen var ju aldrig torr någon gång under dagen, så fort jag druckit upp så kom dom med en ny cider/drink/grogg eller snaps =) Vaknade i morses med känslan att någon kört över mig med en lastbil, huvudet bankade som bara den och träningsvärk i hela kroppen, måste varit efter min vilda dans jag körde i natt ;) Men det var det värt och det bjuder jag på!!Tack så jätte mycket Möhippe-gänget för en skit rolig möhippa, jag hade jätte kul detta kommer jag leva på länge =) Nu längtar jag ännu mer till bröllopet då vi kan festa loss igen!! Mindre än 7 veckor kvar nu!!!!!!!!! JIPPI!!!!

Träffade även en gammal vän igår som jag inte träffat på länge, det var så roligt och jag blev så glad att se dig!! Hoppas vi kan ses snart hör av dig, tänker på dig!!

Nu blir det till att slappa i soffan.

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar