söndag 11 december 2011

25-års fest!

Igår hade Crima 25 års fest för kompisarna, fyller inte förrän på tisdag men igår var dom här. Började på morgonen med att någon (nämner inga namn) har ställt våran skrotbil tvärs över våran utfart. Synd bara att det var jag som skulle iväg och inte Crima, jag var något road... Jag hade gjort smörgåstårtor, 3 st olika 1 skagen, 1 med leverpastej och en ny med kyckling i, jag tro dom tyckte om den för den tog iaf slut. Det är så smidigt med smörgåstårtor det är bara att ställa fram.Crima fick massa presenter som innehöll..70 burkar red bull, någon grej till garaget, presentkort på kinnekulle helgmiddag och blommor.Myser på mattan i hallen.De flesta såg på fotboll under kvällen.En mycket trevlig och lugn fest, var perfekt eftersom helgen innan var ganska röjig =)

2 veckor kvar till jul, 3 veckor till nyår och 6 veckor till bröllopet, herregud vad fort det går!!

Nä nu ska jag iväg till mamma och bjuda henne på smörgåstårta idag, det älskar hon!!

Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar