söndag 25 december 2011

Min julafton!

Igår var det full rulle hela dagen, började med besök hos mamma och pappa på morgonen för morgonpaket och frukost. Sen vidare till mormor och morfar på julmiddag där det fanns mycket god mat som vanligt. Mums vad gott det var!!I år skulle vi dra ner på julklapparna men det slutade nog med att det var fler än förra året =) Jag fick många fina klappar som presentkort, lampa, halsduk, bakformar, parfym och mycket mer.Sofie var lite rädd för tomten men sprang gärna och delade ut julklapparna =)På kvällen var vi här hemma hos oss då kom Crimas familj med mormor och moster med sambo och min familj med farfar. Det var mysigt vi åt lite och fikade sen delade vi ut julklappar. Av mig, Crima, mamma och pappa fick Sofie en säng med madrass. Jätte söt vit med 2 små får på säng gaveln. Hoppas hon får användning av den.Crima och Henke kallar pappa för korvgubben för när vi var i Tyskland så ville han bara köpa korv och han älskar korv. Så i julklapp fick han av dom en låda med korv som han kunde ha på magen ;) hahaha...Av min älskade Christoffer fick jag ett jättefint halsband med ett glittrande hjärta, kanske kan ha det på bröllopet. Och sen fick jag även andra fina grejer och en clone my willy, hahaha... han är bra rolig min blivande man ;)Det var en mycket lyckad julafton bara snön som saknades. Hoppas det kommer lite snart!!

Hoppas eran jul också varit bra!

Ha de gott!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar