fredag 29 juli 2011

Matta!

Äntligen har jag fått tag i en matta till vårat fin bord, har letat ett tag men nu har jag fyndat en på IKEA. Köpte idag även löpare i samma färg. Ikväll kommer familjen, mormor och morfar på lite grill =) Ska testa en marängdröm med blåbär till fikat ikväll, får se om det blir lyckat då kanske receptet dyker upp här =)

Har ju inte skrivit så mycket om viktnedgången som jag höll på med i våras, en del kanske undrar vad som hände.
Jag gick ner 14 kg sen stod det still någon vecka och sen kom sommaren =) Jag bestämde då att lägga vikten åt sidan för att unna mig sommaren goda läckerheter. MEN jag försöker hålla mig på den vikten jag är på och sen ska jag ta nya tag till hösten och försöka gå ner de 5-6 kg jag har kvar för att nå mitt mål!!
Jag har inte gett upp, bara tagit en paus =) Sen blir det hårdkörning!!!

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar