söndag 3 juli 2011

Dans i Sägernas hus!

I fredags kväll drog jag med pappa på dans i Sandhem för att få svänga våra lurviga och dels för att han skulle få komma ut på något roligt =) Crima, Anders och grannarna Christer och Ingela var också med, började med grill och fika hemma hos pappa. Grupp bild innan vi gick in =)Claes Lövgrens och Elizas stod på scenen och körde nonstop, pappa tycker Elizas är så bra så det passade ju bra att han fick uppleva dom på plats. Jag har inte följt när dom var med i dansbandskampen, jag trodde hon var runt 40 men hon var ju bara 20 år väldigt fin och jättefin röst. Jag tyckte också dom var riktigt bra och körde många kända bra låtar.Pappa var så lycklig, -de är som galna fruntimmerna, hinner inte ens bjuda upp. Det var kul att se han så glad det var säkert 10 år sedan minst sedan han var ute och dansade sist. Så roligt hade han inte haft på länge =)Jag och Crima hittade några bekanta, mycket roligt så jag buggade loss jag med =) Det är så roligt att bugga man blir så glad, måste åka ut och dans lite oftare. Crima var gullig och ställde upp och följde med även fast dans inte är hans grej. Men jag fick ner han på dansgolvet 2 ggr iaf =) Bastu där inne var bara förnamnet, det var så svetten rann och pappa såg ut som han hade doppats i en hink vatten men vad gör det =)Och idag/igår hade jag och Malin med mamma på bilbingo i Åsle vann tyvärr inget men kul att mamma också fick komma ut lite =)

Oj nu är klockan över 01.00 dags att krypa ner i sängen.

Sov gott!!
Kram

2 kommentarer:

  1. Måste bara säga att du är fantastik Linda!!
    Alltid lika mån om att andra ska må bra och va lyckliga.. Det skulle finnas fler som du =)Underbart att läsa..
    Kram Elin J

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket för dom fina orden =) Det värmer! Kram

    SvaraRadera