tisdag 26 juli 2011

Bröllopsdag =)

Igår den 25 Juli var det Malin och Henriks bröllopsdag, det är en dag vi aldrig glömmer =) Roligaste festen jag varit på i hela mitt liv, alla var så glada och vi dansade och hade jätte skoj! Längtar tills mitt eget bröllop om det blir av och om Crima får tummen ur någon gång...=) Men det får vi hoppas!!! (Crima om du läser så är det en pik ;))Igår ville jag och Crima göra något för Malin och Henke för dom har hjälpt oss så mycket med allt möjligt.
Så vi la ett brev i brevlådan och stod att dom skulle vara klara en viss tid i går eftermiddag. Då skulle de cykla efter en karta och sedan komma fram till en bil där de sedan fick färdas vidare till Mössebergs bagaren och fika tillsammans. Sen fick dom åka vidare till Jula äventyrs golf och spela, trodde Malin skulle vinna men Henke tog hem segern (med en jävla massa tur enligt Malin) Sista stället var på kina restaurangen i Ulricehamn där jag och Crima mötte upp. Henke fick pris för vinsten av golfen. Och sen hade jag framkallat bilderna från alla engångs kamerna som aldrig har blivit gjort, och så gjorde jag ett album som dom fick. Dom sa att det var väldigt roligt och god mat, så det blev lyckat!!

Ni märker att jag ÄLSKAR att överraska, det är det bästa jag vet att se glädjen i andras ögon =)

Idag på förmiddagen ska jag med Malin och Sofie till BVC för att mäta och väga lillan ska bli kul =) Sen ska jag förbereda för smörgåstårtor!!

Ha en bra dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar