onsdag 1 juni 2016

Oj vad tiden går...

Har varken haft tid eller ork att blogga det senaste men kände att nu måste jag uppdatera er om det senaste :)
För 2 helger sedan var vi i Göteborg och bodde 2 nätter på hotell utan barn för att kolla när min man, svåger och hans bror sprang Göteborgsvarvet. Crima har aldrig sprungit så långt tidigare men han kom runt på 2 timmar och 14 min jag är sjukt stolt att han klarade av det. När han kom i mål ville han absolut göra det nästa år igen och tyckte det var jättekul. Nu har han ju en tid att förbättra :) Jätte spännande att så vid sidan av och heja! Hejarklacken :) Här väntade vi på Pierre som var först ut..
 Nöjda grabbar efter loppet :) Crima kunde knappt röra sig på flera dagar efter.. haha..
 Det blev 2 dagar med shopping för min del med, hittade en del slutade nog på 14-15 plagg.
Mina senaste tårtor, en motor cross tårta till en tjej och lite gräddtårtor och hasselnötstårtor med nougat.
 Å vilket härligt väder det har varit de senaste dagarna synd man inte är ledig bara.. Men det har blivit lite kvällsbad för barnen och det är bara så underbart. Här bad med kusinerna.
 Mina små godingar som älskar att bada :)
Fotbolls EM närmar sig och jag och Crima har gjort ett EM tips för att göra det hela lite roligare att följa :) Vi gjorde även ett 2012 och det var riktigt kul så tänkte det kunde vara kul att göra det igen.
Jag och Crima har 30-årsfest till helgen så det är en hel del att förbereda inför det, men ska bli sjukt kul med liveband och grejer. Party party!!!

Det har blivit sena kvällar hela veckan och nu är snart kl 23.00 igen, dags att krypa ner för att orka med morgondagen.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar