måndag 6 juni 2016

30-årsfest!

Hjälp vilken träningsvärk jag har, igår var det ömt men idag är det ännu värre. Vi hade en så jäkla kul 30-årsfest i lördags med ca 80 pers i Blidsbergs bygdegård men liveband Linda & the Gubbz. Jag dansade en hel del å det är så kul att bugga loss särskilt till ett bra band, de rekommendera jag verkligen om någon ska ha fest med live band :) De spelade även på vårat bröllop och var lika bra då som nu!
Jag glömde ta kort under kvällen, var ju inte riktigt det jag hade i tankarna precis.
Men fick till ett kort hur jag såg ut innan iaf :) När jag kom hem var jag lite mer sliten, svettig och frisyren på halvt svaj, haha...
Jag hade gjort smörgåstårtor och vanliga tårtor de jag visad i förra inlägget fick det bli. Mycket jobb innan men skönt och enkelt på festen att bara ställa fram. Det blev lite lekar och musikquiz som bandet hade knåpat ihop. det var riktigt lyckat och jag tror många tyckte det var skoj.
Herrklubben var uppe och sjöng Stad i ljus det är en grej de kör på varje möte så det blev ett framträdande i lördags med Crima i täten.
Kul att så många dansade och släppte loss :) Vi fick även fina presenter varav bidrag till en resa med familjen som kommer bli i augusti, ska bli så skönt och tack alla inblandade för presenterna och en sjukt rolig fest det kommer jag leva på länge :)
I går gjorde jag även en balfrisyr på Lina, enkel men vacker vattenfallsfläta och lockar.
Har varit en riktigt bra helg med andra ord :) Långledig helg då jag har kunnat umgåtts mycket med min familj ute i det härliga vädret och bara njutit av tillvaron, så underbart!

Imorgon är det dags för jobb igen och min lilla Leo fyller redan 1 år imorgon :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar