söndag 12 juni 2016

Kämpig vecka..

Nu börjar en tuff vecka leda mot sitt slut.. Har varit mycket tårtbak denna vecka får skylla mig själv men jag tycker ju att det samtidigt är roligt så det är svårt att tacka nej. Men kände efter denna veckan att jag ska nu ta sommaruppehåll från tårtbak :) Har lagt mig runt 00.00-01.00 hela veckan för att hinna med och gått upp runt 05.30 varje dag så den berömda väggen var nära men det gick...
Först i tisdags den 7 juni fyllde min lilla prins Leo 1 år, tiden går så fort och vad stor han blir min lilla goding. Så då var det tårta och kalas.
I onsdags fyllde svärmor och svägerska år så då bakade jag en Hallonpannacottatårta och var på kalas.. I torsdags hade jag gjort en sminktårta till en lite tjej :)
I fredags ville svägerskan ha en lugnande tablett tårta med sig till jobbet japp hon är sjuksköterska.
Och min kusin tog studenten och jag hade lovat att baka en lastbilstårta. Och han har jobbat lite hos pappa och kört timmerbil så då fick det bli en sådan. Det var pilligt och tog tid..
I går lördag gjorde jag 4 doptårtor till en liten Vera som döptes.
Idag har jag inte gjort så mycket tog en tripp till Skövde på förmiddagen och sen mys med familjen. Som ni ser har det varit en fullspäckad vecka och så skönt att den är över. Nästa vecka händer inte så mycket förutom att vi ska på bröllop i dalarna till helgen ska bli riktigt skoj :)

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar