måndag 18 april 2016

Biltårta :)

Ikväll har jag gjort en biltårta en Chevrolet till en som fyller 50 år :) Så här blev den!
 Det tog tid att göra med alla små detaljer..
 Behöver jag säga att jag tycker det är super kul :) Särskilt med lite utmaning..
I fredags till lördag var jag och Crima i Tylösand på spa med hans jobb. Det var härligt, mysigt, gott och kul att lära känna nya människor. Inget slår ju hotellfrukost, sååå jäkla gott!!!
 Mys med mannen i mitt liv :)
 Fick planterat lite vårblommor i mina blomlådor som jag fått av svärmor, men vart tog det härliga vårvädret vägen? Har ju varit riktigt kallt i helgen nu vill vi har sommar och sol!
Blev lite mys med kusinerna i helgen med :) Sofie vill gärna ta hand om Leo och hon gör det bra med :)
 Teknikens värld :) De somnade gott sen efter att gjort massa kullerbyttor, hoppat och busat. Godingar!
Seg start på denna veckan, huvudet känns inte riktigt med men nu kan det bara bli bättre. Kvällarna går så jäkla fort känns inte som man hinner med så mycket.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig.

Godnatt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar