måndag 25 april 2016

30 ÅR!!!

Hurra för mig som fyller 30 år idag :) Åren går sjukt fort och nu börjar man närma sig mer 40 än 20.. Jag har haft en riktigt bra dag, först uppvaktad på morgon av min lilla goa familj och underbara pojkar. Max kan ja må du leva jättebra, så gullig när han sjunger :)
Sen har jag jobbat idag och då bjöd jag mina kollegor på en tårta såklart, det blev en med deras logga på Jallerian som det heter/kallas. Såhär blev den :)
Sen ikväll blev jag uppvaktad av mina nära och kära. Släkt och vänner får vara med och fira den 4 juni då vi firar både mig och Crima som också fyller 30 år i år med en stor fest. Ska bli så skoj!
 Ikväll bjöd vi på lite smårätter av alla olika slag:)
Och till fikat blev det en ny tårta, mandeltårta med citronkräm och jordgubbar.
Fick så många härliga buketter med blommor, inte varje dag man har det hemma :) Blev överraskad då min vän Julia kom ut med en jättefin bukett. Jätteglad blev jag, tack kära du med familj!
Känner mig lyckligt lottad med så många härliga människor omkring mig, synd inte min mamma kan vara med en dag som denna.

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar