lördag 19 mars 2016

Lång vecka!

Oj vilken vecka, nytt jobb och mycket att ta in, kört dubbla pass några dagar då vi inte kunnat lösa en del pass hos mamma. Och gjort lite smörgåstårtor på det :) Nya jobbet har blivit roligare för varje dag som gått då man kan mer och mer och dagarna går fortare och fortare. Varit jobbigt att vara ifrån barnen hela dagar då jag har varit hemma så länge med dom men det hade ju blivit så förr eller senare iaf. Crima har åkt till Tyskland med jobbet fredag-tisdag så nu är vi själva i helgen jag och barnen, mysigt då vi inte har setts så mycket i veckan. Mina godingar!
Vi har haft en härlig dag ute i vårsolen :) Leo sov 2 timmar i vagnen medans jag och Max städade min (våran) nya bil som vi köpte igår. Min kusin åkte med Crima påväg ner till Tyskland och hämtade den nere i Skåne igår åt oss. Perfekt liten bil att ha att lämna barnen på dagis och till jobbet och bara ha häromkring. Den var jäkligt skitig invändigt bara men efter 3-4 timmars städning och tvättning idag så blev den riktigt fin :) Jag är super nöjd!
 Airbagen var urkopplad i fram så då kan jag ha Leo i fram och Max i bak.
Vi hade lite picknick ute med enkel lunch i solskenet.
På eftermiddagen var vi borta hos syrran och kusinerna och lekte lite de gungade och även Leo tyckte det var härligt.
 Busiga killar :)
Vi hämtade lite kinamat och sen hem och sövde barnen. Och nu lite egentid men är ganska slutkörd så det blir nog sängen bums. Hoppas på lika härlig dag imorgon innan en ny arbetsvecka börjar.

Natti Natti!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar