torsdag 10 december 2015

Årligt tunnbrödsbak :)

Mormor har alltid bakat tunnbröd som vi har fått vid jul men för 3 år sedan var jag med henne och lärde mig hur hon gjorde. Så nu gör jag det själv varje år innan jul. Idag fick jag hjälp av svärmor Elisabeth hennes syster Lena roade Leo och Max ville ju såklart vara med och baka :)
Såhär blev dom de ska bara ligga och torka nu så de blir riktigt knapriga, mums!
Det är så kul för det händer så mycket med Leo nu varje dag. 6 månader och kan redan stå själv några sekunder. Duktig kille, han tycket det var jättekul särskilt när jag fångade upp han :)
Max har även fått sällskap i stora badkaret av lillebror nu vilket båda tyckte var kul,man får vara med bara då Max vill busa med lillebror hela tiden. Man hoppas ju att de ska bli riktiga kompisar och leka bra ihop men än ser det lovande ut då Max gärna vill gosa och Leo skrattar så fort han ser Max. Mina favoriter!!!
Imorgon ska mina pojkar vara hos farmor och farfar och sova över då jag och min syster dotter Sofie ska ha en heldag för oss själva. Jag har sagt att hon får välja själv vad vi ska hitta på så jag ska hämta henne på förmiddagen på dagis sen bär det av mot badhuset i Skövde. Hon pratade även om Stellas Lekland så vi får väl se vart vi hamnar och sen får hon sova över hos mig. Det ska bli en dag som hon kommer leva på länge och då bara hon får stå i centrum :) Ska bli riktigt mysigt!

Bilder från våran dag kanske kommer senare :)

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar