tisdag 24 september 2013

Gårdagen i bilder :)

Vi var ju som sagt på Gondolino igår och firade mormor på sin 80-årsdag. Hon blev glatt överraskad när vi kom och hämtade henne och sen att hon blev bjuden på restaurang. Och där satt hela våran familj och väntade :) Vi åt förrätt och varmrätt och sen åkte vi med hem till dom och fikade på tårta som vi hade köpt med oss. Det var en lyckad kväll med god mat och gott sällskap!
 Kul att mamma orkade vara med :)
Våran presenten en stor blomgrupp det var nog minst 5 olika sorter + 10 trisslotter. Hon älskar blommor och får alltid alla att överleva flera gånger om.
 Syskonkärlek :)
 Min lilla prins :) Lite småtrött...
Jag tog en plankstek, å vad god den är mums!!!
Crima tog en burgare den såg också väldigt smarrig ut. Det var en nyhet på menyn så den ska jag ta nästa gång!
Vi hade beställt en björnbärsmoussetårta på MAXI med även vitchokladmousse, den la sig som bomull i magen över all mat.
 En riktig myskväll, gött att kunna unna sig en vardag ibland :)
Jag håller nu på att göra 1 smörgåstårta och 2 vanliga prinsesstårtor med lite roliga motiv på hoppas det blir bra. Kanske kommer några bilder imorgon vi får se...

Max är hos farmor och farfar i natt. Det är inte det att jag inte vill ha han hemma, utan han blir så glad så det sprätter i benen när han både kommer till farmor och till morfar. Och dom vill gärna ha han lite så, så länge han mår bra och tycker det är roligt så får han vara vart han vill. Ibland är det skönt att hinna göra lite annat med (oftast städa och plocka iordning), jag och Crima kan ha myskväll och sen får jag sova en hel natt :) Sen är det så kul att se glädjen i hans ögon imorgon när han ser mig, längtat efter sin mamma :)

Min älskade lilla Max, puss och godnatt på dig vi ses i morgon längtar!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar