söndag 15 september 2013

En bil :)

Idag har jag, Crima och Max varit på road trip och kollat på en andra bil. Och vi köpte den, tjohoo nu har jag och Max också en bil att åka runt i när Crima har volvon på jobbet :) Det blev en saab 9-3 sportcombi. Det som är bra är att airbagen på passagerarsidan är redan urkopplad så nu kan jag ha Max i fram. Den är mer säker än skrutt golfen/golfarna vi haft och när Crima börjar jobba i Ulricehamn är ju bilen borta större delen av dagen. När vi bor som vi gör är det skönt med 2 bilar så man kan röra sig lite. Crima har tjatat om olika bilar varje kväll med varierande priser (oftast för dyra), men jag fick bestämma till slut och jag älskar färgen, bra bil till ett bra pris blev det! Kommer passa mig och Max perfekt :) Bra betyg från Max också när han somnade efter 10 minuter på hemvägen, då kände han sig trygg.
Vi var borta hos syrran och visade upp den när vi kom hem därför är deras hus i bakgrunden och inte vårat :)

Ha de gott!
Kram

1 kommentar: