onsdag 10 juli 2013

Sol och bad!

Igår var jag, syrran och våra barn i Ulricehamn vid prången och badade för våra män körde hö för fulla muggar. Svärmor Elisabeth mötte upp oss där för att sola, bada, fika och busa med de små :)
Har köpt ett så bra tält till Max i Ullared som skyddar han mot solen. Men även Sofie och Filip fick plats i det lilla boet.
Max doppade sina små fötter i vattnet utan protest, det var ganska okej i vattnet faktiskt.
Sofie sprang mest i kanten och skvätte med benen, åkte rutschkana och åt bullar!
Tur farmor var med så man hann få lite egentid i solen :) Det kändes gått på rygg och axlar när man kom hem trots att jag smörjde mig innan.
Idag har vädret varit sådär så ikväll får Crima ha egentid med Max emellan all hökörning så jag och syrran drar på bilbingo ikväll, ska bli kul!

Ha de gott!
Kram

5 kommentarer:

  1. Vi har samma tält och det är ju skitbra! Och jag har precis lärt mig att fälla ihop det utan beskrivning :) kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Såg mysigt ut! Jag och Noel testade nya barnpoolen på odenbadet igår. Den fick toppbetyg av N.

    / tack för sist! Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Hanna: Jag har precis lärt mig efter 20 ggr med beskrivning ;) hahaha...
    Petra: Tack själv kul att ni kom, är nyfiken om din cykel var hel när Johan kom hem? ;) Härligt att Noel gillade nya poolen då kanske man får testa den framöver!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Cykeln var hel! Vet inte om det var bra eller dåligt med tanke på dealen jag fick :)

    SvaraRadera
  5. Haha nä det är ju sant ;)

    SvaraRadera