söndag 7 juli 2013

Nytt soffbord!

Nu har vi äntligen hittat ett nytt soffbord som är lagom stort och som passar in. Fick bli ett lantligt bord från MIO och jag är riktigt nöjd :) Nu slipper vi det gamla bordet som var tejpat med eltejp för att hålla ihop.
Härligt med lite bra väder så man kan sitta ute och äta underbart! Hade Crimas jobbarkompisar + respektive här i fredags kväll riktigt trevligt och kul. Jag hade gjort en grillbuffé med alla olika sorter men som vanligt hade jag gjort mat för ett helt kompani :) Så jag fick bjuda de närmaste på middag igår för att bli av med all mat men det var mysigt det med.
Igår förberedde vi för att få upp våran bröllopspresent som vi fick av kompisgänget, en flaggstång!! Nu kan vi äntligen sätta upp den när vi har fått gräsmatta på framsidan. Kommer bli fint!
Idag är Crima hos grannen och kör baler och hö för fullt så jag och Max får mysa för oss själva idag :) Får se vad vi hittar på i det fina vädret!

Ha de gott!
Kram

1 kommentar: