fredag 1 mars 2013

Utmaning - 8 sanningar

Jag har blivit utmanad av Emma att skriva 8 sanningar om mig själv:

  1. Är ganska dålig på rättstavning och särskriver ofta jag vet, jag är ledsen Hanna men jag tänker ni fattar nog vad jag menar :)
  2. Tycker inte om att köra bil när det är mörkt men är ofta tvungen då Crima alltid somnar (och snarkar)...suck...
  3. Dagdrömmer ofta och då hemska saker som kan hända, det är inte kul men tankarna bara flyger iväg.
  4. Jag älskar att ordna fester och bjuda folk på mat och fika.
  5. Jag är aldrig arg mer än 10 min, fråga min man :) Säger oftast förlåt även om det inte är mitt fel då jag hatar att var osams.
  6. Älskar restaurangmat, att få bli uppassad och unna sig nått gott! Gör det gärna flera gånger i månaden, men nu blir det lite mindre med en nyfödd här hemma.
  7. Vill ha ordning och reda, kan inte gå och lägga mig på kvällen utan att plocka iordning och diska upp allt först. (tänk om Crima ändå hade samma tanke ;))
  8. Älskar sex!! Det sägs att killar tänker väldigt ofta på sex men här hemma är det nog tvärtom hihi ;) Finns inget bättre än att få vara nära den man älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar