tisdag 12 mars 2013

Lilla Max och jag:)

Å vad det är underbart att vara mammaledig, särskilt när man har en sån här go liten kille att gosa med :) Och han växer så det knakar i fredags hade han gått upp nästan 500 g på 9 dagar.
I lördags var jag, Max, Malin och Sofie i Jönköping och shoppade. Jag hade Max i bärsele på magen och han sov gott i 3 timmar medans jag gick runt och handlade.
Så på torsdag ska vi göra ett försök om det går lika bra när vi ska till Ullared och shoppa. Det är skönt att han trivs så bra i bärselen och att man får händerna fria. Pappa och svärmor ska också med så vi får väl turas om att bära på min lilla guldklimp :)

Idag har Julia och Siri varit här på lite fika, alltid lika trevligt när vi ses!

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Elisabeth, lycklig farmor13 mars 2013 kl. 16:25

    Ser framåt att åka till Ulared med er. Kram

    SvaraRadera