tisdag 24 juli 2012

Mysdag med Sofie =)

Idag är jag ledig och min man kör hö för fulla muggar så jag passade på att mysa lite med Sofie idag. Och man får passa på att vara ute när vädret tillåter så jag tog med Sofie till Prången i Ulricehamn och badade.
 
Det var lite blåsigt men ändå inte kallt för solen lyste. Här är senaste badmodet :)
Vi hade med Sofies hink och spade som vi lekte med i sanden och sen var vi i och badade, Sofie tyckte det var kallt till en början men sen plaskade hon hej vilt. Därför blev det inga kort då vi var i vattnet. Sen fick vi värma oss och fika med lite bullar.

Det är så kul nu när hon pratar mycket mer, hon förstår vad jag säger och jag förstår vad hon säger. Riktigt litet busfrö är hon. Jag tror hon tyckte det var roligt iaf :)
Efter Prången åkte vi till Sibylla och åt, Sofie fick en Fun box och en leksak som hon tyckte mycket om. Det har varit en riktig mysig dag, hoppas på mer soliga dagar så vi kan göra mer utflykter! 
Nu ska jag upp och hälsa på hö körarna och se hur det går för dom.

Ha en bra dag i solen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar