lördag 7 juli 2012

Göteborg!

Igår var jag och Crima i Göteborg och hälsade på min kusin Johanna och hennes sambo Daniel. Vi tittade in där de båda jobbade, tog en fika och kollade var de hade sin kolonilott :) Här står Johanna mitt grönsakslandet.
 Sen åkte vi hem till deras lägenhet och kikade runt och byta kläder för att sedan göra ett restaurang besök. Vad tycks om Johannas skoval? Snygg färg tycker jag :)
 Jag och Crima fick i bröllops present av fastrar med familj och farfar ett presentkort på en fin restaurang i Göteborg som vi utnyttjade igår. Johanna och Daniel gjorde oss sällskap, mycket trevligt! Om Daniel ser lite mystisk ut kan det bero på att han är norrbagge.
 Vi hade en mysig kväll tillsammans!
 Jag åt oxfilé med pommes frites och bearnaisesmör, mycket gott.
 Efter middagen tog vi efterrätt på Creperiet, det var Johanna och Daniels specialitet. Det var gott men magen var alldeles för full..
Det var en mycket trevlig och rolig kväll, med mycket skratt :) Det måste vi snart göra om!!

Nu är det dags att gå till mamma, lite trött och sliten men det ska nog gå :)

Ha en trevlig helg!
Kram

1 kommentar:

  1. Mysigt att ha dig och Crima på besök i Götlaborg igår! ha ha, härligt att mina illgröna flip flops fick vara med på bloggen! Kram kusin jo

    SvaraRadera