tisdag 12 juni 2012

Gästrum!


När jag och Crima köpte en ny sängram när vi flyttade in i huset fick den gamla bli gästsäng i ett av våra rum, men vi sålde den för ett tag sen. Men det kan vara ganska bra med en extra säng ibland så idag fixade vi det fast en lite mindre :) Det är en nygammal säng, det är min systers gamla sänggavel som hon hade när hon var mindre, men med ny madrass, blev riktigt mysigt :)

 Vem vet jag kanske tillbringar någon natt där när Crima snarkar för mycket ;) hahaha...

Fan att Sverige förlorade igår har inte riktigt släppt det än, usch vad dåligt dom spelade bara massa långbollar som inte nådde någonstans. Suck!!! Men än är inte hoppet över...
Shit såhär mycket fotboll har jag aldrig kollat på förut, har suttit bänkad varje match än så länge men det är roligt och spännande. Även hur det går i vårat tips som vi har gjort, det som är roligt när det är många matcher är att allting kan hända...

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt att få sova ut känns som det var länge sedan då jag var hundvakt tidigare i veckan och han ville gå ut och kissa typ klockan 05.30 på morgonen.

På fredag bär det av till Ullared, jippi!!!!

Ha de gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar