lördag 9 juni 2012

Fotbolls EM 2012!!

I dag har fotbolls EM dragit igång, jag och Crima har satt ihop en tipsrad med alla 24 gruppspelsmatcher där man skriver vad man tror det blir för resultat i varje match. Man får 5 poäng för man tippat rätt vinnare och 3 poäng extra för rätt resultat. Tänkte det kunde vara roligt, sen följer man fotbollen mer och det blir lite spänning i det hela :)
Vi är 22 st som deltar och jag kommer lägga upp ställningen här emellanåt hur det ligger till i poängställningen. Så är du med håll utkik!!

I första matchen mellan Polen - Grekland hände det redan massa grejer som domartabbar, utvisningar, missad straff och mycket mer. Kan bli en händelserik turnering, HEJA SVERIGE!!!!

Idag har vi firat min svärmor och svägerska som fyller år idag, ätit massa god mat så nu är jag alldeles proppmätt. Somnar nog direkt när jag lägger ner huvudet så god natt på er!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar