torsdag 8 mars 2012

Surdegsbak!

Nu har jag fått lite surdegsgrund av min fina kusin Johanna igen, råkade ta död på den förra tyvärr. Hoppas jag kan hålla den vid liv denna gången :) Så idag blev det lite bak iaf, det är så knaprigt god yta och mjukt inuti, mums väldigt gott. Är det någon som vill ha lite grund så säg bara till!Det är som jag säger man får aldrig vara glad länge, i morses ringde Crima och säger att han har kvaddat bilen :( ser kanske inte så farligt ut på bilden men den är inte kör duglig iaf. Bilkostnader är det tråkigaste som finns, man räknar inte riktigt med det och det kommer när man minst anar det.. Men bilar är ju inte allt som jag säger till Crima. Allt löser sig alltid i slutändan även fast inget går våran väg just nu, kanske är någon som lagt en förbannelse över oss. Men så länge jag och Crima har varandra så är det inget som kan få oss ur balans, tillsammans är vi starka!
För att han inte skulle vara ledsen och deppig så gjorde jag räk/kräft smörgås till kvällsmat. Har inte varit så förtjust i skaldjur förut men börjar tycka om det mer och mer :)Nu har min lediga vecka börjat, och med snö känns ju inte så kul men skulle ju bli varmt till helgen. Schlagerfinal i helgen, hoppas verkligen inte att Ranelid eller Torsten vinner då är det pinsamt. Hejar på Loreen, Danny eller David!!!

Imorgon blir det kalas hos min kusin!

Ha de gott!
Kram

1 kommentar:

  1. Det var mycket på listan! Jag håller med dig om kvällens meddo. Min favorit är absolut Dannny, med Loreen på en stark andraplats och Davids låt är riktigt bra också. Känns som att det är Dannys tur att vinna liksom. Kraaamar

    SvaraRadera