tisdag 6 mars 2012

Komma i form!

Då var det dags att försöka ta tag i vikten igen då. Jag som trodde jag skulle få bli tjock för en anledning den här gången men så blev det ju inte så nu känner man sig bara fet, vilket betyder att jag måste ta tag i det hela!
Vädret bidrar ju med att man blir sugen på att sätta igång och komma ut och gå, det är härligt när vårkänslorna sprids genom kroppen.Vi får väl se hur detta går, men ska göra mitt bästa för att lyckas!

Snart ska jag vara lite ledig, har tagit några semesterdagar bara för att bli av med några och ta det lugnt och göra vad som faller mig in.

Längtar till vi kan börja ta tag i trädgården iaf på framsidan i år. Blir nog lite marktegel, mur, gräs och ev lite staket kommer nog bli najs :)
Och så ska jag försöka så lite ska bli spännande med egen odlat!

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar