torsdag 1 mars 2012

En bra dag!

Idag har jag varit ledig och det har varit en bra dag med sol och min vän Simone med lilla Freja har varit här och fikat och muntrat upp mig :)
Sen har jag varit hos frisören, och jag blev jätte nöjd. Man känner sig fräsch och som en ny människa och skönt att bli lite ompysslad.Gick inte till min vanliga frisör utan en annan idag. Jag brukar inte klippa mig så ofta så det brukar vara så slitet att jag alltid brukar få klippa över decimetern så det tar tid att spara till långt. Men idag toppade jag bara och tuffade till det så nu kan jag börja spara.

Jag mår bättre och bättre för varje dag som går tack vare min underbara man som stöttar och peppar mig/oss och så mår jag bra av det härliga vårvädret, hoppas det kommit för att stanna!!!

Hoppas det känns lika bra imorgon!

Ha det gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar